Novinky v oblasti reklamní platformy jsou většinou určené pro prodej produktů. Jak tam můžete dostat služby? Ne to trochu složitější, protože tvorba z feedu bez e-shopu není většinou tak snadná, ale rozhodně to není nemožné. Novinky z oboru tak mohou pro PPC reklama Praha využít úplně všichni. Jen to musíte správně uchopit a samozřejmě přitom nezapomínat s efektivním propojením se SEO optimalizace Praha.
Automatizované strategie nabídek
Už název zní složitě, že? Ale nebojte se. Jde o nabídky, které si samy určují čas, uživatele a cenu za proklik. Rozdíl od klasických prokliků je v tom, že běžně stanovujete, kolik jste ochotni zaplatit za jedno klíčové slovo. U automatizované strategie nabídek říkáte Googlu, že za každou investovanou korunu chcete vydělat např. 10 korun.
Pro správné fungování je zde zásadní dobře nastavené měření konverzí, jinak Google Ads funguje docela dobře sám o sobě. Zapojením detailní varianty a sběru dat můžete zvýšit úspěšnost hlavních cílů zhruba o 10 až 15 procent oproti modelu, kdy se soustředíte jen na velké věci.
Definice konverze pro Google
To, co je konverzí určujete vy. Roboti totiž nemohou vědět, co si pod tím představujete, dokud jim to neřeknete. V případě e-shopu je to zaručeně úspěšné a kompletní provedení nákupu nabízených produktů. V případě služeb budete muset být konkrétnější, pokud není možné si u vás službu přímo zakoupit. Rozdělit si je přitom můžete na dvě kategorie, a to makro a mikro.
Makro konverze jsou velké akce, jako nákup nebo odeslání poptávkového formuláře. Jde o velké cíle webu a nemusí jich být hodně. Naopak mikro pracují s menšími, ale stejně důležitými činnostmi. Jedná se například o přihlášení do newsletteru, vyplnění formuláře (i když ho neodeslal), zobrazení telefonního čísla nebo kontaktů na webu apod. Sběr těchto informací vám pomůže s výkonem kampaní a růstu v makro oblasti.