Jsme Češi a jako český národ máme rádi slevy. Slova jako akce, výprodej, Black Friday a jiné v nás vyvolávají pocit, kdy chceme utratit co nejvíce peněz, protože to je výhodnější než dřív. Bohužel v některých případech se jedná pouze o marketingový trik, kterým si požadovaná firma přiláká svoje zákazníka, aby jim představila spousty věcí, které ani nepotřebují. Dávejte si na to pozor.
Pár obchodů to ale myslí vážně pokud uvedou do svého čela nějakou slevu či výprodej. Vždy si srovnejte ceny přes jiné slevové portály nebo na internetu, ať víte, že cenu, kterou nabízí požadovaná firma je opravdu ta nejlepší. Občas tyto slevové akce pořádají různé firmy hromadně, a tak se předhánění o několik desítek korun, před tím druhým. Pro nás to spíše znamená pak to, že máme výběr z většího množství barevných variant a velikostí u každého z nich. Výprodeje máme celkově rádi, jelikož se firmy zbavují věcí a nahrazují je věcmi z aktuální sezóny. Pokud tedy nejste fanoušek okamžitých módních hitů, můžete si tam vybrat takové kousky o které byste jinak neuvažovali.
Slova, které nás spojují a my se jich chceme co nejdříve chytit, aby nám někdo jiný požadovaný kousek nesebral. Silvini výprodej vyvolal spousty pozitivních ohlasů a někteří lidé si již dokázali postěžovat, že jim jejich kousek byl sebraný. Nesmíte váhat tak dlouho, pokud se jedná o doprodeje posledních kusů.
Slevové kupóny se posílají věrným zákazníkům nebo se tím startuje nějaká nová akce. Proto i kupóny, které Vám mohou přijít domů poštou nebo do e-mailové schránky či na mobilní telefon je také velice atraktivní. Slevové kódy nám většinou udávají styl, kterým se firma nese. Může se jednat o 1+1, či procentuální slevy. Takovéto slevy jsou vítaným milým překvapením, protože vždy na tom můžeme jenom vydělat.
Pro rekapitulaci – Vždy si zkontrolujte ceny i na jiných portálech, než si zakoupíte věci v jakékoliv akci a až si je ověříte, kupujte rychle, než Vám někdo jiný vykoupí vytouženou věcičku.